Its all relative

هفتاد درصد اطرافیانم از شرایطشون ناراضین.

**

-گروه ها؟!برای چی همشون رو داری

+من نمیخوام فقط یک چیز باشم.یعنی نمیتونم باشم.من میخوام شجاع باشم.ایثارگر باشم.باهوش و صادق و مهربون باشم.

**

خیلی پیچیدس.میتونی توی جریان زندگی بمونی و راهتو بری یا اینکه مث یه نفر سوم باشی که از بالا به جریان زندگی نگاه میکنه.

**

یکی از فاکتورای راضی بودن از زندگی داشتن ارامشه.

**

دارم فکر میکنم که من چه وقتایی ارومم؟

وقتی فقط یه دانش اموزم؟

فقط حرف میزنم؟

فقط عمل میکنم؟

فقط نمره هام خوب میشه؟

یا فقط فیلم میبینم ؟

نه وقتی همشون رو با هم دارم.

**

اگه با این شرایط بخوام توی جریان زندگی بمونم فقط یه چیزم.تک بعدی بودن مسخرس!یه متخصص قلب که درباره ی تاریخ و جغرافیا ندونه احمقه .همون طور که یه متخصص تاریخ که  کمک های اولیه بلد نباشه احمقه.

مریم ۲ لایک :)
دختر حاجی
البته هنوز دارم روی مهربون بودن کار می کنم    
و باقی قضایا 
:))     
مجبور نیسی تک بعدی باشی خب  
میتونی یه دریاچه باشی ک یه قسمت خیلی عمیق داره و بقیه ی قسمتاشم عمقای مختلف داره ب اندازه ی نیاز و علاقش   
ولی قطعا نمیتونی یه دریا باشی ک همه جاش عمیقه!  هیجکس نمیتونه

نرگس جواب کامنتم به مهدیه تو پست قبلو بخون😨

دختر حاجی
خب؟ چیز خاصی نبود که! 

😓

دختر حاجی
آهان دو پست قبل 


آره دیگه. خودتم که میدونی پس. نظرم ب نظرت نزدیکه

الکی مثلا ما همیشه نظراتمون نزدیکه😂

magystic Reen
دوباره زدی تو فاز ایده الیستیا :|
نمیشه که یه نفر همه چیزو بدونه. همین که زنده نگهت داره بسه :)

نه اینکه یه نفر همه چیزو بدونه.ولی یه حداقلایی لازمه به هر حال.متخصص قلبی میشناسم که نمیدونه ایران استان داره یا ایالت😓

من خودم
خالکوبی واقعا خوب بود

بله

ساده

بشدت موافقم.خصوصن بُعد اجتماعیش.و خصوصن درمورد درس خوندن.اینکه یکی باشم ک فقط درس بخونه و فقط درس بخونه و از فیلمای جدید،اهنگای جدید،اتفاقت توی شهر و کشور و دنیاش باخبر نباشه،ورزش نکنه،کتاب نخونه،حال بهم رنه گلاب ب روت.

خلاصه که خیلی موافقم.

دقیقا.ادم باید توزندگیش تعادل باشه به نظرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان