Your my kind of different

1کلا عادت ندارم از کسی الکی تعریف کنم یا الکی دلخوشش کنم.
وقتی میگم صدات خوبه یعنی صدات خوبه.خوشحالم که بهت ثابت شد
2پی نوشت:شاید اون فایل صوتی به تمام معنا افتضاح بود ولی 1 اعتماد به نفست قابل تحسینه 2 هیچوقت از تلاش برای بهتر شدن دست نکش😉
مریم ۱ لایک :)
من خودم
انقدری اعتماد به نفس دارم که این پستو در وصف خودم ببینم.

اعتماد به نفس داشته باش در وصف توإ پی توشتش

دختر حاجی
انسیه دوست داریم! انسیه دوست داریم  :)     




+ بنده همچنان احساس می کنم سر کارم. ب جان خودم اسکل مون کرده

😂😂😂😂😂😂😂😂

من خودم

من متعلق به همه شمام (ایکون خم شده تا کمر)

شما یه مسئله رو از همه جهات بررسی می کنید حتی اسکل شدن هم چک می کنید

ما همه ی جوانب رو در نظر میگیریم .

ما به همه ی ابعاد مساعل فک میکنیم
ما خیلی خووووبیم😂😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان