و آنجا که ما به ایشان ایمان آوردیم:)))

زنگ دوم ادبیات داشتیم 

یه شعری هست به نام بانگ جرس جزو چرت ترین شعر هایی بود که خوندم تا حالا

توی این شعره شاعر هر جا گفته بود موسی استعاره از امام خمینی بود

گذشت و سر زنگ جبر به یه مسعله ای برخوردیم و من به صورت غیر ارادی گفتم یا حضرت موسی

دبیر مربوطمون گفتن حالا چرا حضرت موسی چیکار حضرت موسی داری

که صداد نرگس بلند شد:خانوم مریم وقتی میگی حضرت موسی در واقع منظورش امام خمینیه 

به طرز فجیعی کلاس رفت رو هوا

پی نوشت:حس میکنم حق مطلب ادا نشده خود قضیه خیلی خنده دار تر از این متن بود

مریم ۱ لایک :)
magystic Reen
به طور فجیعش رو یادم نیس :) ولی خیلی خوب بود :)
عوضش اون باغه خوب بود

اره اون جزو معدود شعرای دفاع مقدس بود که واقعا عالی بود

خود خ بالین پر هم پوکید از خنده
البته حق داری نفهمیده باشی کلا امروز تو هپروت بودی

من خودم

باید در ماجرا بوده باشی تا بشه فهمید توچی میگی؟

اره دقیقا

نورا نیازمند
خخخخ منم از این ماجراها تو مدرسه داشتم 
خیلی خندیدم :)))

😂😂😂😂😂همیشه به خنده 😊

دختر حاجی
آره منم میخاستم بنویسم دیدم حق مطلب ادا نمیشه ننوشتمش...   ولی خیلی صحنه ی باحالی بود:دی 

😂😂😂😂😂خیلی خوب بود امروز یعنی

امید
:)))))

😂😂😂😂:دی به سبک بلاگفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان