(ج ب ر)

من:واقعا نمیفهمم چه معنی داره ادم با کسایی رفت و امد کنه که هیچ ایده ای نداره دقیقا "کی هستن"مثلا محموده عموجان(پسر عموی بابام) به اصرار بابام عید رفتم خونشون،واقعا نمیفهمیدم حضور یا عدم حضور من اونجا چه فرقی میکرد.نه ارتباط عاطفی باهاشون داشتم که از کنارشون بودن لذت ببرم نه هم صحبت بودیم 

نمیدونم واقعا چی فک میکنن این بزرگترا ادم باید با کسی رفت و امد کنه که یه احساسی حداقل بهش داشته باشه.از کنار اون ادم بودن لذت ببره باهاش هم صحبت شه .نه که بری خونه یه نفر زل بزنی به جورابات شام بخوری برگردی خونه

دختر عمم:میدونی کاملا قبول دارم.مثلا من اصلا دوس ندارم تو عروسیم ادمایی رو دعوت کنم که به سختی اسمشونو میدونم ولی چون اونا مارو تو عروسیشون دعوت کردن ماهم مجبوریم

من:این ارتباط اجباری مزخرف واقعا احمقانس.اخه چرا؟ادم مجبوره قیافه هایی رو ببینه که هیچ حسی توش ایجاد نمیکنن.

دخترعمم:ولی میدونی به محض اینکه برم خونه خودم،ارتباطم رو فقط با کسایی که برام مهمن حفظ میکنم،لازم نیست من خونه ی خاله ی پسر عموی بابام برم

من:ولی مجبوری

مریم ۴ لایک :)
دختر حاجی
از من یاد بگیر  
عید ک مهمون میاد میرم قایم میشم تو اتاق 
درسته  ظاهرا کار زشتی به نظر میاد ولی خو حداقل  رو برو نمیشم با آدمایی ک هیچ نقطه اشتراکی باهاشون ندارم   
مثلا برم دختر خواهر ننه بزرگمو ببینم که چی؟   نه تنها از رابطه ی بیشتر خوشم نمیاد بلکه بدمم میاد حتی  ... 
خودت ک خبر داری از شدت جامعه گریزی من؟! 

وای بعدش تا سر روز باید جواب پس بدی که چرا انقد بی ادبی:))شده من دو ساعت توی حموم خودمو سابیدم که نرم پیش مهمونا:))))

اره کاملا از میزان بی شعوری غیر عادیت خبر دارم😂

magystic Reen
مهم اون شامست
وگرنه دلیل دیگه ای نداره

از کل داستان همون شامه چشتو گرفت فقط😂😂😂

رضا رضا
خب میتونی باشون ارتباط عاطفی برقرار کنی که جوراباتم کمتر چشم بخورن

چشم بخورن ایهام داشت😂😂

اخه ادمی که به سختی اسمشو با شونصد تا داداشش قاطی نمیکنم چجوری میتونم باهاش ارتباط عاطفی برقرار کنم ؟یا حتی با زنش که فرقشو با زن برادر شوهراش نمیفهمم

🍁 غزاله زند
دقیقا باهات موافقم ;) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان