دل مردگی ها؟

خیلی وقته که یه چیزی درس حسابی ننوشتم .یعنی چیزی که واقعا اونی باشه که میخوام.نمیدونم میفهمید یا نه ولی بالاخره سعیتونو کنید

خب پس میتونید حدس بزنید که الان کجام .هووم.اتاق فکر.

میدونید بزرگترین اشتباهم این بود که روی لب تاب برای مامانم تلگرام نصب کردم.هیچوقت اینکارو نکنید.

و باز هم تغییر دکوراسیون

نمیدونم چه معجزه ای داره ولی خیلی جواب میده

حموم.براتون از حموم نگم که چه جفنگ بازیایی در میارم.یه مخلوط شامپو کشف کردم که ازش حبابای مقاوم تری میشه ساخت:/

و اینکه میدونید یکی از موهبتای الهی اینه که بخار اب باعث میشه اینه کارایی معمولشو نداشته باشه.(خداوکیلی کی ربطشو فهمید؟)

سوال دارم ازتون.قضیه ی موز چی بود؟یعنی اگه بر اساس حدس و گمانه فقط چرا اونقد جدی برخورد کردید؟:/

مهدیه  روی صحبتم با تو إ.الان دارم فک میکنم با وجود اینکه دستشویی ما از اون لیوانا داره و گوشیه منم  گندس و ازش رد نمیشه،حتی اگه گوشیم بیفته همین پایین هم برش نمیدارم.از این پایین منظورم این قسمت شیب داریه که با شیب کم میره به سمت اون قسمت چاه:/مهدیه تو قهرمان زندگیه منی:/نه ولی اینو جدی گفتم .باید برات لوح تقدیر اماده کنم

نرگس الان میخوام بگم که خیلی ادم d...iهستی که حسابانتو نیوردی امروز چون فردا میتونستم برات بیارمش و لدفا این کلمه رو سرچ نکن.

میدونید .یه قسمت وجودم هست که نمیذاره پستام دلچسب باشه.یه قسمت لعنتی ای که ...

:)

دل مردگی ها

مریم ۴ لایک :)
رضا رضا
خوب بید که...چسبید اتفاقن... مخصوصن اونجا که از رشادتای مندی گفتی:-) :-) 

😂😂😂😂رشادت😂😂😂😂😂

magystic Reen
**** ***
:|

😂😂😂😂😂همون گو +++ یورسلف بود دیگه

من خودم
خسته نباشی دلاور مهدیه ی اسطوره

پاسخ به ای کامنتو به مندی میسپارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان