پیام بر

دیشب خواب دیدم که پیامبر شده بودم.

از جزئیات خواب خیلی یادم نیست.فقط یادمه همه جا رنگای قهوه ای و مشکی و خاکستری بود.همشم کلی ادم کنارم بود و هر کاری میکردم چون خدا بهم گفته بود درست بود.

صبحم با یه لبخند از نوع شیرینش پاشدم.

خیلی دلم براتون میسوزه که حتی تو خوابم پیامبر نشدید.واقعا حس خوبی بود:))

مریم ۲ لایک :)
حرف دل !...
به کسی که خواب دیده گفتند حالا که پیامبر معجزه ات چیه؟
در پاسخ گفت همین که من پیامبر شدم خودش معجزه است ...
دختر حاجی
بیچاره امتی که تو پیامبرشونی   :))    

نه نرگس اتفاقا امتمم انقد خوشحال بودن.هر چیم میگفتم گوش میدادن:)اصلا هنوزم سرحالم از این خواب

magystic Reen
شفاعت ما رو هم بکن :)

باشه حاجی

من خودم
سایت به سر قومت مستدام

مرسی مرسی

من خودم
این قوم بد بخت پیامبرشون عذاب الهی بوده.

😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان