بند:))

در راستای بهبود سرماخوردگی و  عدم استفاده از قرص های خواب اور چند روزی است که از انواع سوپ ،اب پرتقال طبیعی ،شیر داغ،چای،شربت چهار تخم و ... استفاده میکنم:)))

دیگه نگم براتون که الان سه روزه نود درصد وقتمو تو اتاق فکرم دیگه؟

مریم ۲ لایک :)
دختر حاجی
آویشن شیرازی معحزه میکنه

اصلا هر چیزی که  مربوط به شیرازه معجزه میکنه ولی بحث اینه که اویشن شیرازی از کجای اراک گیر بیارم 😂

magystic Reen
همه اینایی که گفتی که خیلی خوبه :)
فک کنم منم گلوم درد میکنه :)
با اون مشکلم میشه کنار اومد

میدونی اگه توی دوران امتحانا نبود خیلی دوست داشتم سرماخوردگیم خوب نمیشد.

کلا توی دوران سرماخوردگی مامی رسیدگی عجیبی بهم میکنه
اره خب اگه خیلی دلت میخواد بدونی الانم توی دست شوییم😂

دختر حاجی
گاگول خو لزومی نداره چون اسمش شیرازیه تو اراک نباشه    عطاری ها دارن

نکته ی ظریفی بود:))

من خودم
الان این پستم اونجا نوشتی؟ 

یکمشو

من خودم
اهههههههه چندشم شد خوندمش اهههه

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان