About time

-خودت با این توانایی چیکار کردی؟
+من فقط برای کتاب ازش استفاده کردم.هر چی که هر کی ارزوشو داشته باشه خوندم .دوبار.کتاب های دیکنز رو سه بار.خودت میخوای چیکار کنی؟
-خب گمونم با یه مدل موی بهتر شروع می کنم.پول هم که دیگه صد در صد
+یه نکته ی خیلی ظریف  مونده .گند زد به کل زندگی پدربزرگت.اخرش نه دوستی داشت نه همدمی.من هیچ ادم پولداریو ندیدم که واقعا خوشحال و راضی باشه.
-کار نکردن بد نیست
+نه عامل و اساس بدبختیه.فقط باید ازش در مواردی استفاده کنی که فکر میکنی باعث میشه زندگیت تبدیل بشه به اونی که خودت واقعا میخوای.یالا خوب راجعبش فک کن
.......
+میخوام یه موضوعو بهت بگم یا بذار ببینم ,میخوای از راز مهم خبردار بشی یا میخوای مث من خودت ازش سر در بیاری؟
-یا خدا!بازم راز هست؟
+یه راز خیلی اساسی و مهم
-نه بهم بگوبذار توی وقت صرفه جویی کنیم
-پدرم راهکار اسرار امیز خودش برای خوشبختی رو بهم گفت.قسمت اول نقشه ی دو بخشی این بود که من باید یه زندگی عادی داشته باشم.مثل بقیه هر روز رو پشت سر بذارم.مطلب شماره ی دو ،پدرم بهم گفت هر روز رو تا جایی که میشه دو بار تجربه کنم.اولین بار تنش ها و نگرانی ها باعث میشن  طعم شیرین دنیا و زندگی رو متوجه نشیم.ولی بار دوم به این موضوع پی میبریم.
........
-و در نهایت به نظرم اخرین درس از سفر در زمان رو یاد گرفته بودم.حتی از پدرم هم یه قدم جلو زدم.واقعیت اینه که من الان اصلا در زمان سفر نمیکنم.حتی یک روز هم نشده.فقط هر روزی که زندگی میکنم انگار از عمد به این روز برگشتم تا ازش جوری لذت ببرم که انگار اخرین روز عمر معمولی و بی نظیر منه.
ما هر روز زندگیمون با هم در زمان سفر میکنیم.تنها کاری که از دستمون برمیاد اینه که با تمام وجود از این راه بی نظیر لذت ببریم...
پی نوشت:یه لیست دارم.از کتاب هایی که باید چندبار خوند و فیلم هایی که باید چند بار دید.درباره ی زمان بالای لیستمه


مریم ۲ لایک :)
magystic Reen
اینم تو فلشه بود برم ببینم :)

خیلی قشنگه مندی خیلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان