جنگ

حتی اسمشم چارستون بدنمو میلرزونه.

ادما رو به جون هم میندازن سلاخیشون میکنن و خودشون در امنیت تمام به سر میبرن.

کثیفه

مریم ۲ لایک :)
دختر حاجی
حاجی شتوناتو بپا:دی 

کوفت😂😂😂😂😂

من خودم

اگه فقط وایسی نگاه کنی

کار تمیز از آب در میاد.

خوشحالم که قدرت دست تو نیست.تو از اونایی میشدی که کارخونه ی تولید اسلحه میزنن بعد مردمو با هم دعوا میندازن و میشینن سود خون مردمو میخورن

دختر حاجی
بیخیال بابا مریم... فک کردی واقعا عرضه ی همچین کاریو داره؟  سود خون مردمو خوردن؟؟؟

اره.نصف جنگای توی دنیا به خاطر کارخونه های بزرگ اسلحه سازیه.جنگ رو راه میندازن تا اسلحه هاشون رو بفروشن با اون اسلحه ها مردم میمیرن پس دارن سود خون مردمو میخورن 

البت دلیلی نداره همه ی جنگا اینطوری راه افتاده باشن

من خودم

اون ادما می تونستن یه بار به اینکه اسلحه ها از کجا میاد فکر کنن

در ضمن بین جنگ و صلح حق انتخاب دارن

نیاز نیست کارخونه دار ها جنگ بسازن بعد اسلحه بفروشن

اول جنگی بوده که بر اثر نیاز این کارخونه ها باز شدن(اکثرش)

امضا:من صاحاب بزرگترین کمپانی اسلحه سازی کاملا قانونی(که متونه جهانو تسخیر کنه)

تو یه گل کشی😁من دیگه حرفی ندارم

دختر حاجی
نمیگم هیچ کس عرضشو نداره   
میگم انسیه عرضشو نداره!     

😂😂😂😂😂😂😂این انسیه فقط حرفه 😁ولش کن بذا شاد باشه😂😂

من خودم

خودت حرفی عمت حرفه

وقتی که شرکتمو ساختم بهت میگم(همون موقع که تو مدرستو درست کردی)

من هیچوقت قرار نیست مدرسه ای درس کنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان