اندیشه هایی در اتاق فکر

هر چی که فک میکنم 

میبینم در طول تاریخ زندگیم

هیچوقت دوستام اونی نبودن که واقعا میخواستم

چون هیچوقت دوستیام چیزی نبوده که خودم انتخاب کنم

تا اینکه میرسم به اول دبیرستان

و درست ترین انتخابمو همون جا کردم 

بالاخره با ادمایی دوس شدم که از دنیای خودمن

شاید اغراق باشه

ولی فک میکنم یکی از درست ترین انتخابای من همون جا بود

پی نوشت:البته این لزوما به این معنا نیست که دوستای الانم خیلی خوبن و شاخن و همه چی تمومن 😂😂بنده یکم کج سلیقه تشریف دارم 😂😂😂علاوه بر اون اینکه این پست اصلا برای تمجید دوستام نیست صرفا درباره ی انتخابه .تا قبل از اول دبیرستان من دوستام رو انتخاب نمیکردم صرفا به خاطر اتفاقات و حوادث باهاشون دوست شده بودم  شاید بعدا بیشتر براتون بگم.الان توی اتاق فکرم و دارن درو از جا میکنن و میگن فرصتم تمومه😂😂😂

مریم ۱ لایک :)
دختر حاجی
یبس   
:دی 

چشمات دنبال کلمات کلیدی میگرده وقتی بهشون رسید الارم میده الان چیزی از بقیه پست فهمیدی؟

من خودم

 اهل خونتون چه می کشن درست مثل خونه ما

حیف حیف که با لب تاب نمیشه رفت

😂😂😂

magystic Reen
:|
دختر حاجی
کاری به اینکه احتمالا صمیمی ترین ذوستای هم هستیم و باقی دوستات و اینکه من کیم تو کی ای ندارم
ولی خو طبیعیه آدم هر چی بزرگتر میشه انتخاباش آگاهانه تر میشه

1احتمالا؟!

اره خب منم یه چیزی تو این مایه ها رو داشتم میگفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی که میکشم باعث میشه حس کنم که زنده ام.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان